Nero

دانلود رایگان نرم افزار..A2software...

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

Nero

 آیکن نرونرم افزار Nero که چندی پیش نسخه کامل آن ارائه شده بود و دانلود رایگان آن را برای عموم به اشتراک گذاشت مجموعه از نرم افزار ها و ابزار های مالتی مدیا و رایت است. این مجموعه عظیم و خارق العاده ابتدا از دو برنامه Nero Burning ROM و Nero Express تشکیل شده بود که پس از مدت ها مکمل های دیگری به آن ها اضافه شدند. سایت دانلود رایگان به منظور سهولت کاربران این دو نرم افزار را بصورت جداگانه برای شما به اشتراک گذاشته است.

شما به کمک این نرم افزار میتوانید دیسک های سی دی و دی وی دی و بلوری رایت کرده و یا دیسک های قفل دار و محافظت شده ایجاد کنید. دو برنامه Nero Burning ROM و Nero Express تشکیل شده از تمامی ابزارهای رایت است که میتواند بدون شک نظر شما را بخود جلب کند. لازم به ذکر است که این مجموعه بصورت نصبی و همچنین قابل حمل Portable بوده و شما بدون نصب میتوانید آن ها در فلش یا حافظه ها حمل کنید. همچنین با استفاده از تکنولوژی SecurDisc میتوانید از داده های خود محافظت کنید و میزان دسترسی آنها را مشخص کنید.

مرورگر اپرا


اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با دارا بودن حدود دو درصد کاربران اینترنت است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد. 

 

فایر فاکس

به گزارش A2SOFTWARE؛ Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می دانند.


برخی از امكانات مرورگر قدرتمند موزیلا فایرفاکس:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

دانلود در ادامه مطلب

ساخت اتوران حرفه ایی با Multimedia Builder 4.9.8

ساخت اتوران حرفه ایی با Multimedia Builder 4.9.8

 

Multimedia Builder نام مشهورترین نرم افزار در زمینه Autorun سازی می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا تمامی نیازهای خود را در زمینه ساخت Autorun برطرف نمایید. این نرم افزار با استفاده از امکانات متعدد و ابزارهای فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد توانایی فراوانی را در ساخت فایل های AutoRun می دهد. این نرم افزار که از تولیدات شرکت MediaChance می باشد در چندین سال متوالی از سوی کاربران به عنوان یک نرم افزار کامل در این زمینه انتخاب شد.
نرم افزار فوق یکی از محبوب ترین نرم افزارها ساخت اتوران و برنامه های مالتی مدیا نزد کاربران ایرانی است.
نکته:
-سایت A2SOFTWARE بنا به تقاضای کاربران ، این برنامه را در سایت قرار داده است.
-این برنامه از سال 2007 میلادی به بعد آپدیت نشده است و ورژن جدیدی از این نرم افزار ارائه نشده است.
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Multimedia Builder 4.9.8:
- طراحی و ساخت برنامه ها به صورت کاملا گرافیکی
- افزودن اجزا و اشیا جدید به پروژه تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از فرمت های مشهور گرافیکی
- ابزار جابجایی اجزا در برنامه
- ساخت و ذخیره سازی برنامه تنها در یک فایل اجرایی EXE
- توانایی ایجاد تغییرات و اعمال افکت بر روی تصاویر برنامه
- قابلیت بهینه سازی تنظیمات برنامه به صورت دستی و خودکار
- بیش از 40 افکت و فیلتر متفاوت برای ساخت برنامه
- قرار دادن آهنگ در متن برنامه
- توانایی قرار دادن فرمت های تصویری در برنامه و پخش آن ها با هر سرعتی
- قرار دادن افکت های مختلف در هنگام خروج از برنامه ساخته شده
 و ...
برخی از ویژگی های جدید این نسخه:
- قابلیت برای شفافیت و درصد بندی عكس ها
- قابلیت تنظیم سایز عكس ها و محیط پیرامون عكس ها
- اضافه شدن قسمتی برای ضبط Object ها
- اضافه شدن قابلیت cut ، copy ، paste به قسمت Edit BOX
- برطرف شدن مشكلات نسخه های قبلی
 
 

یوزرنیم پسورد نود 32

برای دریافت یوزرنیم پسورد نود 32 به ادامه مطلب بروید.

به روز رسانی:13 دی 93

دانلود رایگان آنتی ویروس شید

دانلود رایگان آنتی ویروس ایرانی شید

دانلود

حجم: 155مگابایت

پشتیبانی از ویندوز های:Xp , Se7en , 8

دانلود رایگان جدید ترین ورژن آنتی ویروس نود 32

دانلود رایگان جدید ترین ورژن آنتی ویروس نود 32 نسخه:ESET NOD32 Antivirus Trial 8.0.304.3 Final